Persbericht PVV Noord-Brabant naar aanleiding van het overlijden van oud-fractievoorzitter Ronald Dol

De fractie van de PVV in Noord-Brabant treurt om het overlijden van oud-fractievoorzitter Ronald Dol. Hij was lijsttrekker bij de vorige Provinciale Statenverkiezingen en werd exact 4 jaar geleden gekozen. Hij staat voor de komende Statenverkiezingen als lijstduwer op de PVV-kandidatenlijst.
Lijsttrekker Alexander van Hattem: "Diep respect hebben wij voor zijn ongelooflijke strijd tegen de ziekte van Kahler. Elke kans, hoe miniem ook, greep hij aan om verder te kunnen leven. Een strijder was hij ook in de politiek, waar hij met grote klasse de PVV aanvoerde in de Brabantse Provinciale Staten. Tot op het laatst bleef Ronald betrokken bij de partij met zijn zeer inspirerende ideeën. Hij verzamelde zoveel mogelijk energie om, als het maar enigszins binnen zijn mogelijkheden lag, toch bij vergaderingen aanwezig te kunnen zijn".
Tot het laatst was hij voor ons een bron van inspiratie en wij denken dan ook met zeer veel warmte en dankbaarheid aan hem terug.
De fractie van de PVV leeft intens mee met de familie van Ronald en wenst hen alle sterkte toe.
PVV Noord-Brabant